Monday 23 July 2012

/J/A/R/A/K/ (^_^)

Ya Allah, aku rindukannya keranaMU YA ALLAH, jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan ku lupa kepadamu..


Aku semakin mengerti, JARAK ini bukan menghukumku, tetapi JARAK ini MENJAGA aku dan dia..


Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi lebih baik..


Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..


Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..


Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..


Dan dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin akan tiba saatnya nanti, aku dan dia LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..


Terima Kasih Ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini.


Terima Kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia =)



No comments:

Post a Comment